kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

kurdistan HSE

سایت تخصصی ایمنی، بهداشت صنعتی و سیستم های مدیریتی

بهترین نوع عینک های آفتابی

توصیه می شود همواره عینک هایی را خریداری کنید که تا حدی اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند.مهندس یاوریانفر، متخصص اپتومتریست گفت: رنگ های عینک های آفتابی به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شوند که می توان به رنگ های دودی (خاکستری)، سبز، قهوه ای، کهربایی اشاره کرد و بهترین رنگی که تمام طول های موج را به یک میزان جذب می کند، رنگ دودی است.
وی ادامه داد: عینک هایی که 99 درصد اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند، بهترین نوع عینک های آفتابی هستند و توصیه می شد همواره عینکی را خریداری کنید که این خاصیت را داشته باشد . وی عینک های بلوک کننده نور آبی، عینک های پلاریزه، عینک های آینه ای، عینک های کمربندی و عینک های ضد ضربه را از انواع عینک های موجود در بازار عنوان کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد